U kunt mij inhuren voor een tijdelijke klus bij u op kantoor, ter vervanging wegens ziekte of als extra ondersteuning bij het wegwerken van achterstanden.

U kunt mij ook inhuren als Virtueel Assistent. Ik voer de werkzaamheden dan uit vanuit mijn eigen kantoor aan huis. Al vanaf enkele uren per week kan ik werkzaamheden voor u verrichten. U kunt hierbij denken aan:

  • Agendabeheer (plannen, beheren en bevestigen van afspraken)
  • Telefoon- en e-mailbeheer
  • E-mails ordenen en archiveren
  • Plannen en organiseren van bijeenkomsten, vergaderingen en evenementen
  • Notuleren van vergaderingen
  • Correspondentie
  • Bijhouden van social media en websites
  • Documenten opmaken
  • Actie- en besluitenlijsten bijhouden
  • Nieuwsbrieven maken en versturen
  • Mailings versturen
  • Klantendatabase maken
  • Schrijven en redigeren van artikelen
  • Offertes opstellen en versturen
  • Facturen versturen en opvolging hiervan
  • Bestellen van kantoorartikelen, relatiegeschenken, drukwerk, bloemen, kaarten
  • Presentaties maken
  • Transcriptieservice (uittypen van ingesproken teksten)

Dit zijn voorbeelden van werkzaamheden die ik kan verrichten. Heeft u werkzaamheden in gedachten die hier niet genoemd zijn? Laat het me weten en ik kan dit ongetwijfeld voor u invullen.

Naast de secretariële werkzaamheden kunt u mij ook inhuren als gastvrouw bij een evenement. Betrekt u bijvoorbeeld een nieuw pand en organiseert u een opening, dan kan ik als gastvrouw uw gasten ontvangen. Of staat u met uw bedrijf op een beurs en hebt u een gastvrouw nodig, dan bent u bij mij aan het juiste adres. Mocht u behoefte hebben aan meerdere gastvrouwen tijdens een evenement dan kan ik, door mijn uitgebreide netwerk, ook in deze behoefte voorzien.